wtorek, 16 czerwca 2009

Mamy bardzo zdolne dziewczyny.


STARA SZAFA-NOWE POMYSŁY


Te dziewczyny potrafią zrobić cuda. Dla mnie cuda do kwadratu, bo ja nawet, robiąc za młodu bransoletki z muliny- plakałam gorzko, a co dopiero przy robieniu przepaski na szydełku na lekcjach ZPT-ów [Zajęcia Praktyczno-Techniczne], a dziewczyny, które razem z Agnieszką Jaskulską robią kolczyki, biżuterię i wszelkie użytkowo- biżuteryjne wariacje- mają po prostu do tego talent. Na Festynie również prezentowąły swoje prace, a teraz założyły bloga: staraszafa-nowepomysly.blogspot.com i zachęcam do zaglądania, a nawet zakupu. Ja właśnie jednego dokonałam i w tym tygodniu będe nosić piękne, ręcznie robione kolce.


A poza tym - każdy może na te zajęcia przyjść i nauczyć się takich magicznych umiejetności za darmo. W SURMIE od września kolejne zajęcia dla wszystkich pań- małych, młodych, starszych i dojrzalszych, które chcą się razem spotykać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz